"Dålig stämning på Monk's"

Mina vänner Kalle och Joel var förbi Monk's igen, och sin vana trogen var Kalle tvungen att dra ett "dåligt skämt" på plats.

Första gången han var där frågade han efter Pliny The Elder, andra gången spelade han dum och frågade efter Pliny The Younger..

Vad gjorde han nu då för att toppa det?

Tja.. Han provocerade rejält. Och jag tycker det var grymt kul, så kul att jag känner mig manad att dela det här på bloggen..

Quote Kalle: "Frågade servitören om det gick att få en Night Stalker med lime-klyfta i (en bra skämt-idé från Joel som jag tog steget för långt). Då blev det dålig stämning."

Quote Joel: "Jag kan verkligen vittna om den dåliga stämningen. Servitören tog det verkligen på helt fel sätt, vilket var roligt. Men jag drar mig för att gå tillbaks :("

Quote Svante: "Jag ska också fråga om det. Säga att jag blev tipsad av en kompis. Eller om man kan få en skiva citron och salt."

Hahaha, det är fan humor de... ;)

Kommentarer

  1. Haha fan vad sweet! Så kul att bartendern är så lättstött.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar