Det här med samköpens möjligheter alltså..

Är det verkligen nyttigt? ;)



Sen i november har jag, genom samköpsdelen på BeerSwedenForum och ölälskande nära och kära, hakat på ett par (rätt många alltså) samköp..

2 st Mikkeller George! Bourbon barrel
4 st Great Divide Titan IPA
4 st Great Divide Hercules DIPA
2 st Port Brewing Old Viscocity
4 st Nøgne Ø Imperial Stout
4 st Amager Rugporter
4 st Samichlaus Classic 2001

Jösses säger jag bara.. Tur att det var jul och födelsedag däremellan, för annars hade jag blivit skuldsatt i ett par månader framåt. Grymt kul med en massa ny öl dock. Jag är fett nöjd :)


Kommentarer

  1. Tur att du gillar öl annars hade det varit sjukt jobbigt. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det är liksom en turlig slump kanske.. ;) Och tur att jag har vänner som gillar öl, som jag gillar att dela öl med.

      Ska du på släppet 1 feb? tänkte om vi skulle byta nå öl eller ngt.

      Radera
  2. Jag har aldrig tid att gå på ölsläpp då jobbet inte riktigt tillåter det. Men jag brukar vara på AstraZeneca/Snäckviken ganska ofta med jobbet. Jag skulle kunna kontakta dig då för ett byte?

    SvaraRadera
  3. den här kommentars-funktionen som blogger har är inte så bra. Jag tror jag fick trycka 5ggr på Publicera-knappen innan det hände något.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar