Uppställning efter skörd



3 st Oppigårds Drakens DIPA
3 st Sierra Nevada Bigfoot
2 st North Coast Old Stock Ale
2 st Djævlebryg OrginAle Darwinian IPA
1 st Hornbeer The Fundamental Blackhorn
1 st Tripel Karmeliet

Gillade Hornbeers Hophorn väldigt mycket, så Blackhorn tror jag mycket på. Samma sak gäller Djævlebryg, har gillat alla öl jag druckit från dem hitintills (några på mässan förra året sen alla systemsläpp)... Draken är jag enormt nyfiken på, blir svårt att hålla fingrarna från den tror jag ;)

Sen toppa det med lite härlig barley wine. Finemang!

Tripel Karmeliet är dock inte till mig, utan en födelsedagspresent till pappsen. Sen plockade jag även tre Drakar åt Thomas :)

Nu när mitten-släppet och första-släppet är ihopslaget samlas en HEL DEL folk vid Passagen och köar. Har nog inte sett så många på de (ganska få) ggr jag varit där. Som tur va skulle många köpa vin och whisky...

Kommentarer