Lyckad reklamation av Angel's Share, och Nøgne Ø bonus!

Edit 20110712: Det slog mig nyss att rubriken kanske är lite missvisande.. eller så inbillar jag mig bara. Men jag byter den iaf..

Var förbi Systembolaget nyss och reklamerade min Angel's Share. Gick hur bra som helst, blev inte ifrågasatt alls. Det enda dom hajade till på var priset för 1 flaska öl... heheh.. De flesta andra som var där köpte 1 PLATTA öl för samma pris, typ.

Plockade även på mig en Yeti och en Punk IPA. Yetin skulle jag lätt kunna överleva på resten av livet och Punk IPAn tycker jag var rätt god nu efter receptändringen. Innan tyckte jag den var rätt dryg och tråkig.

Och som en superduperbonus på dagen kunde jag även plocka upp mina två Nøgne Ø Imperial Stouts från Thomas.

Håller tummarna att min beställning från Brill dyker upp i veckan, börjar kännas tomt i ölgarderoben... trots det nya finsällskapet.

Kommentarer