Torsdagssunken..

Första veckan efter semestern är alltid lika skoningslös. Idag var det torsdag, imorgon är det fredag och då är det party (vilket jag lärt mig av denna video).

Imorgon är det nypremiär för vår fredagsöl på jobbet. Var nog fan 4 veckor sen sist. Thomas har lovat att han ska ta med en Brew of the dead the return iaf, och den ser jag verkligen fram emot! Blir nog lite annat gott också kan jag tänka mig, den GUBBEN är inte att leka med.

JAG ska iallafall ta med en BRONXENG IPA, en GENESIS QIIXI Torrhumlad och en Det Lille Bryggeri Lakrids Porter.

Genomgång hitintills i veckan:
Druckit igår: Victory Prima Pils (riktigt god pilsner!), BRONXENG IPA (lite för varm, men god) och Nils Oscar Imperial Stout (håller fortfarande. Bra grejer!)
Druckit idag: St. Eriks Summer Ale (får jag säga "......" som i att det inte finns något att säga om den?), Mariestads Old Ox (smakade som en bock, helt ok) och Brooklyn Summer Ale (Lite för lätt och syrlig. Inte min typ av sommar...)

Har även gjort en liten sommarbonusbeställning hos Brill & Co. Blev två öl till mig och en öl till herrklubben. Två som jag inte har NÅN aning om och EN som jag tyckte var helt KUNG!

Hoppin' Frog Barrel Aged BORIS
Lost Abbey Serpent's Stout
Three Floyds / Mikkeller Ruggoop

Må väl, jag återkommer!

Kommentarer