Epic Stout vs. Quattro Formaggi



(Alltså nej, det ska inte se gott ut. Jag är bara en riktig skojare!)

Epic Thornbridge Stout är ingen större favorit. Sist jag drack den tyckte jag den var äcklig, sedan god, sedan äcklig, sedan god.. osv. I och för sig rätt intressant med en så häftig transformation, men inte så gott.

Nu då?
Doft av humle, muscovadosocker och övermogen lök. Smak av inte så himla gott, lakrits, malt och typ "vanlighet". Ganska vattnig vätska med en lite för ettrig kolsyra.. Rätt god ibland, men rätt äcklig lite för ofta.

Not for me. Jag GILLAR EJ

Pizzan då?
Doft av fett, värme och diarré (tyckte frugan, som inte är god vän med gorgonzola). Smak av överflöd och växande mage. Jag GILLAR

Kommentarer

  1. Håller med dig om Epic Stout - INTE GOD. Jag gillade inte den alls. Pizzan ser god ut däremot!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar