Don't belive the hype....




...eller?

Står i köket och röjer upp en Epic Mayhem i ett glas och säger lugnt: "Jag tar en öl i kylen...", fast menar att jag ska dricka den i duschen.

Går in i duschen och försvinner som vanligt in i DJUPA JÄVLA funderingar.

Epic Mayhem smakar bra, men inte mer än så. Epic känns rätt hypat. Armageddon var inte heller nån fullträff hos mig. Skulle nog hellre se dessa två som standardsortiment på typ 29,90 kr i vår/sommar. Men den var god liksom...

Funderar vidare på Hello, my name is Ingrid och BrewDog i största allmänhet. HYPE! De har alltså sålt slut på en produkt ingen egentligen har smakat, på typ en halv dag. BrewDog är ju röjigt duktiga på att marknadsföra sig. Men det mesta dom klämt ur sig, som jag smakat, har varit "mja mja helt ok". Hardcore IPA är dock vansinnigt bra!

Går vidare till Apple och deras iPad. HYPE! Varför liksom? Vad ska man med den till, som den är just nu. Men lik förbannat köper folk den, och så vidare. Apple gillar jag dock annars (iaf iMac).

Tänker på filmen Black Swan av Darren Aronofsky, som Natalie Portman vann en Oscar för. HYPE! Har inte sett den, men en god vän med god filmsmak sa att den var skit. The Wrestler var ju inte heller nån kunglig film. Hypen liksom. The Fountain gillade jag dock väldigt mycket, samma med Pi och Requiem for a dream.

Well, 'nuff said.

Det var allt. Tack för mig.

Kommentarer