De Molen Beershop

Har varit väldigt sugen på att beställa något därifrån enda sen jag läste på Hannes blogg om hans beställning. Vet inte hur många gånger jag har plockat ihop en varukorg för att sedan stänga fönstret. MEN, förra veckan blev det äntligen av!

Ölen levererades väldigt snabbt och igår nådde de äntligen min öppna famn.

Jag gick ihop med Svante, Kalle och Thomas för att få ner frakten något. Köpte nåra surisar som kändes intressanta, och avlägsna liksom.


Panil Barriquée (sour) - en fatlagrad italiensk suröl jag druckit en gång tidigare, INNAN jag blev hooked på det sura här i livet...
Jolly Pumpkin La Roja - intressant amerikanskt bryggeri som jag bara druckit ett fåtal öl från hitintills.
Struise Ypres Double Barrel Aged FOB (dafuq?) - alltid intressant med "konstiga" öl från Struise!
Jolly Pumpkin Sobrehumano Palena ’Ole - frukt, surt, fat, YUM!
The Bruery Sour in the Rye - The Bruery är alltid intressanta, råg är alltid intressant, suröl är alltid intressant. Nuff said...

Jag rekommenderart!

Kommentarer