Snabbrapport om oktobers ölsläpp

Snabb rapport från vinkällarbutiken vid Passagen:

Var där vid lunch, ganska folktomt och förvånansvärt fullt på hyllorna. Hade nästan väntat mig att Speedway Stout var slut, men icke!



För egen del blev det bara en enda burk öl dock:



Hade spetsat in mig på Speedway Stout tidigare pga högt betyg, men jag provade den hos Brill på mässan i torsdags och blev rätt besviken. Samtidigt har jag utvecklat nån slags aversion mot just kaffestouts, så jag nöjer mig med en Modus Hoperandi till att börja med och drömmer vidare om Pannepoten vid juletid.

Kalle out.

Kommentarer

  1. Hahahaha, grymt inköp Kalle! ;)

    SvaraRadera
  2. haha, bra jobbat!
    Kommer ihåg att du grinade illa åt både Breakfast Stout och Jester King-stouterna i torsdags :)

    SvaraRadera
  3. ja men eller hur det är nåt fel på mig tror jag nog

    modus var en räddare dock.. fan vad bra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar