Härlig blandlåda från Skåne!

Idag kunde jag äntligen hämta ut ett efterlängtat paket! :D

Fick det egentligen redan i onsdags, men väl framme - efter en ivrig och svettig cykeltur - upptäcktes det att mitt pass (som var mitt enda identitetsbevis) hade gått ut!!

Jag försökte påpeka och bevisa att det fortfarande var jag på bilden trots allt. Men icke sa nicke. Stenhårda regler, och jag fick snopen vingla hem igen..

Idag var jag där igen, återigen svettig och ivrig, med ett rykande färsk pass i handen. Kom ut därifrån med ett stort leende och ett spännande paket under armen.

Lådan innehöll lite öl (grymt jävla inslagna, tog fan 10 min att packa upp dem):


1 st Birrificio Menaresta Barley Bock
1 st Hair of the dog Fred (2007)
1 st Herslev Mjølner (2007)
1 st Malmö Brygghus Cacaoporter (2010)

Tack så mycket för dem Gripen och KP, jag är glad som FAN! Snart får även ni ett paket... :)


Kommentarer