Dagens..

..icke reflektioner, icke svammel och icke rant.

Jag kunde inte vara ledig från jobbet idag, så mina fina vänner fick köpa det jag var sugen på åt mig istället. Tack vare Thomas har jag nu 2 st Boogoop och tack vare Kalle har jag 2 st Double Bastard.

Blir ju inte så mycket reflektioner och rants om man inte är där.. (men enligt Thomas hade nåra vingubbar stått å jiddrat lite, fäktat med armarna) så jag får svamla om något annat. Typ varför namnet Boogoop roar mig så enormt mycket.

Min bror hade en kompis. Den kompisen hade en bror. Den brorsan var (är) rätt korkad, men det har inget med historian att göra. Dessa bröder bråkade hela tiden, och nån gång hade den korkade brodern blivit arg och skrikit "Stick BOG, du har förstör min liv!!"

Typ 15+ år senare har det blivit något slags skämt mellan mig och Thomas på jobbet.. Så liite roligt var det när denna nyhet dök upp.

That's it. Ja, det var lite fattigt, men vafan man kan inte vara på topp varje dag! ;)


Vad köpte ni då? Var ni på plats eller körde ni via nätet?



Kommentarer

  1. Skickade en "bulvan" som var på plats vid Regeringsgatan då de öppnade, själv var jag där på eftermiddagen och kompletterade med några flaskor. Blev inte så många flaskor idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Like a baws! :D

      Nä, gäller ju att hålla pengarna till något man verkligen vill ha

      Radera

Skicka en kommentar