En dagens tack!



Åkte iväg till Liljeholmens Systembolag med förhoppningen om att få tag på lite ny god öl. Fick tag på en del, men den kanske mest intressanta och förmodligen mest prisvärda - BrewDog IPA is dead - hade dom bara fått in 6 st fyrapack av.. Lite lustigt ;)

Nåväl, den ska nog finna sin väg till min garderob och slutligen strupe på ett eller annat sätt. No worries..



(Egentligen köpte jag bara The Reverend till mig, resten till papsen. Jag får säkert vara med när dom öppnas. Win win liksom..)

Kommentarer

  1. IPA is dead låter ju superintressant, hade lätt köpt en sån förpackning om jag sett den.

    Var på systemet i Kungens Kurva idag där dom enligt hemsidan har en sån i lager.

    Jag frågade om Hardcore IPA'n, vilket dom inte hade inne i lager ännu.

    Kanske förväntar jag mig för mycket, men ligger det inte lite i deras uppgift att snappa upp att man är en nyfiken ölprovare och då föreslå detta IPA is dead-paket istället som plåster på såren? I think so!

    Jefla noobs.

    SvaraRadera
  2. Haha, IPA is dead gick åt som smör i solsken tydligen.. MEN, det ska komma en (eller fler) leverans till! Den 7e juni tyckte jag han sa.. Sen tror jag att Hardcore IPA och Oppigårds Amarillo är sånna man får beställa till sitt Systembolag. Lite onödigt, men god öl är värd en liten omväg :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar